вторник, 18 мая 2010 г.

Nofollow і Яндекс

Здрастуйте, дорогі читачі! Крім того, що довелося випасти з роботи на 4 дні, після гламурного відключення інтернету: (і догляду людей на свята, СЕО сфера зашуміла про атрибуті nofollow і ставлення до нього пошукової системи Яндекс.

Тепер уже однозначно можна сказати, що за наявності у зовнішніх посиланнях атрибуту rel = »nofollow» - Яндекс не буде враховувати посилання і передавати її вагу. Це чудово відображено в Хелпе Яндекса

* Так і багато оптимізаторів помітили масовий обвал зовнішніх беків в панелі Яндекса або при перевірці сайту, будь-яким іншим SEO аналізатором.

У принципі, і так все зрозуміло, потрібно було спочатку всім ПС брати за основу який-небудь один забороняє теги (наприклад rel = »nofollow») для зовнішніх посилань, щоб не каламутити воду і не збивати з пантелику розробників сайтів - це викликає тільки галас і розбіжності з приводу роботи тих чи інших тегів.

Нове ставлення Яндекса до rel = »nofollow»

* Спровокує підвищення цін на посилання - це природно
* Крім цього, ще більший інтерес буде проявлений до блогів dofollow
* Безкоштовних способів отримати зовнішні посилання зменшилася
* Доведеться витрачати більше грошей на просування
* Соціальні сервіси з nofollow (закладки, соцмережі) втратять інтерес у оптимізаторів

Що стосується тега noindex, то він за прежднему працює і ділянка коду або сторінки укладений в цей тег не індексується Яндексом:

Робот Яндекса підтримує тег noindex, який дозволяє вирішити цю проблему. На початку службового фрагмента поставте - , а в кінці - , і Яндекс не буде індексувати дану ділянку тексту. Тег noindex не чутливий до вкладеності. Знову ж дивіться хелп Яндекса

Комментариев нет:

Отправить комментарий