Тепер уже однозначно можна сказати, що за наявності у зовнішніх посиланнях атрибуту rel = »nofollow» - Яндекс не буде враховувати посилання і передавати її вагу. Це чудово відображено в Хелпе Яндекса
* Так і багато оптимізаторів помітили масовий обвал зовнішніх беків в панелі Яндекса або при перевірці сайту, будь-яким іншим SEO аналізатором.
У принципі, і так все зрозуміло, потрібно було спочатку всім ПС брати за основу який-небудь один забороняє теги (наприклад rel = »nofollow») для зовнішніх посилань, щоб не каламутити воду і не збивати з пантелику розробників сайтів - це викликає тільки галас і розбіжності з приводу роботи тих чи інших тегів.
Нове ставлення Яндекса до rel = »nofollow»
* Спровокує підвищення цін на посилання - це природно
* Крім цього, ще більший інтерес буде проявлений до блогів dofollow
* Безкоштовних способів отримати зовнішні посилання зменшилася
* Доведеться витрачати більше грошей на просування
* Соціальні сервіси з nofollow (закладки, соцмережі) втратять інтерес у оптимізаторів
Що стосується тега noindex, то він за прежднему працює і ділянка коду або сторінки укладений в цей тег не індексується Яндексом:
Робот Яндекса підтримує тег noindex, який дозволяє вирішити цю проблему. На початку службового фрагмента поставте -
Комментариев нет:
Отправить комментарий